Oldalak

2008. október 5., vasárnap

PIRITOTT FENYÖMAGGAL ÉS MAZSOLÁVAL TÖLTÖTT SERTÉSTEKERCS





PIRITOTT FENYÖMAGGAL ÉS MAZSOLÁVAL TÖLTÖTT SERTÉSTEKERCS


4 szelet vékonyra klopfolt sovány sertéshús, 4 szelet bacon, vagy levegön szárított sonka, 4 ek. fenyömag olaj nélkül egy serpenyöben megpirítva, 4 ek. mazsola, 1 hagyma kis kockákra vágva, 4 ek. sürített paradicsom, olivaolaj, só, bors, kb. 1 deci sherry, 1 deci tejszín, 1 kávéskanál keményítöliszt, 1 kis hagyma vékonyra szeletelve


A hús mindkét oldalát bekentem az olivaolajjal, sóztam, majd minden szeletre egy sonkát terítettem. A töltelékkel / fenyömag, mazsola, hagyma, sürített paradicsom/ megkentem és feltekertem. Fogpiszkálóval rögzítettem. A tekercseket olivaolajon egy serpenyöben megpirítottam, majd a sherryvel felöntöttem, lefedve kis tüzön, puhára pároltam.

A hústekercseket kivettem, a szószt a tejszínnel felöntöttem, füszereztem és a keményítöliszttel sürítettem.

Nyers krumpliból készült rösztivel tálaltam.

RÖSZTI NYERS KRUMPLIBÓL

6-8 szem krumpli, 2-3 ek. olaj, só, bors

A krumplit meghámoztam és durvára reszeltem, sóztam, borsoztam. Egy serpenyöben felhevítettem az olajat, rásimítottam a krumplit és közepes tüzön sütöttem. 10-15 perc múlva egy nagy lapos tányér segítségével megfordítottam és a másik oldalán is megpiritottam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése