Oldalak

2008. október 15., szerda

SPENÓT FRITTATA




SPENÓT FRITTATA

1 személyre

10 deka friss spenót, 1 hagyma, 5 deka kockára vágott bacon, kis olaj, 2 tojás, 2 ek. tejszín, 1 ek. frissen reszelt parmezán, só /óvatosan mert a bacon sós!/ , bors

A bacont egy kevés olajon kisütöttem, rádobtam a hagymát, üvegesre dinszteltem. Erre tettem a megmosott, kicentrifugázott spenótot, borsoztam és lefedve addig pároltam amíg össze nem esett/ 2-3 perc/. Közben a tojást a tejszínnel felvertem, óvatosan sóztam és belekevertem a parmezánt.

Egy kis tüzálló formát kibéleltem sütöpapírral. A tojást a spenótra öntöttem, összekevertem, majd beleöntöttem a papírral kibélelt formába. 180 fokon kb. 20 percig sütöttem, majd kiborítottam. Hidegen-melegen kitünö!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése