Oldalak

2012. február 21., kedd

TÚRÓLABDÁK NEMCSAK FARSANGRA



Nagyon finom és pillanatok alatt elkészíthetö!

Hozzávalók:

25 deka sovány krémtúró / vödrös a Lidlböl/, 25 deka liszt, 12,5 deka cukor, egy csipet só, 2 tojás, 1/2 csomag sütöpor, rum, olaj a sütéshez, vaniliacukros cukor

A lisztbe beleszórtam a sütöport,majd a többi hozzávalóval együtt alaposan összekevertem. Kis rumot öntöttem hozzá.
Két evökanál segítségével adagoltam a forró olajba a tésztát és mindkét oldalán pirosra sütöttem a gombócokat. Konyhai itatóspapíron lecsepegtettem és még melegen megforgattam a vaniliacukros cukorban.


2 megjegyzés:

  1. Hát ezek a labdák valami gyönyörüek lettek!!! Ha nem a karácsonyi sütik ledolgozásán fáradoznék még mindig, akkor biztos megsütném a hétvégén! :-) Egyébként egy aprócska ötlet: legközelebb tehetsz egy almát apróra felkockázva a tésztába, akkor még istenibb lesz!! :-)

    VálaszTörlés
  2. Krisz,köszönöm a nagyszerü ötletet!:)

    VálaszTörlés